Tja tja!

Heeej! Nu har vi ätit lunch på thai resturangen i centrum!
Igår sa han som äger stallet med islandshästarna(Svante) att vi skulle ringa honom idag kl 10 men vi ringde 5 i 10 och då sa Svante att vi skulle vara där kl 10 och då hade bara jag byt om inte lea!
Så då åkte vi till centrum med min mamma så mötte vi leas pappa i centrum så att lea kunde få sina ridsaker!
Sen fick vi köra 120 hel vägen där det var 50!!
Vi red från stallet klockan 10.40 typ!
Vi galopperade supermycket vi tölta mycket oxå!
Min häst blev rädd för något så hon galopperade iväg lite men det var bara kul!
Min häst hette hekla leas häst hette något som var superkonstigt!
Lea lägger ut bilder sen!
Jag kan inte lägga ut bild på hästarna för jag hade inte med mig min mobil...
Kram Molly <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0