tja <3

Idag red fjunis o jag ju! det va jätte kul :) När vi var i stallet fick jag en ny kompis ;) Asså hon va jätte snäll bara liite jobbig ... :P Men ändå.hon va ganska liten så haha! När vi skulle sitta ner i sadeln utan att rida lätt så tappade jag stigbyglarna hela tiden för min häst va tjock+hade ingen takt alls ;P Men mackan är bäst ändå <3 Här kommer en bild på min lilla smörgås <3 Visst är bebi söt? <3 asså mackan.. Jätte ledsen av dålig update av mig! men det har varit rätt mkt nu igen !! Hoppas det blir rida om 2 veckor för på lördag kan jag inte ;)) Aa juste! Från och med tisdag kan jag inte blogga. kan skriva nästa torsdag vrf men inte nu <3 Kram / lea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0