Heeeeeeeeej <333333333

Heeeeeeeeej! <333333333333 Nu sitter jag och nea t hemma och gör typ inget <333333333333 Eller joo vi fb:ar,pratar och skrattar! :D :D :D =D Vi har ätit lunch på resturang idag för att vi slutade 10.40! :D :D Sry att jag typ inte har bloggat men har typ inte hunnit... Men vi ska ha frågestund! Så fråga mycket och VAD ni vill! Vi lovar att vara 100% ärliga! Men imorrn så åker Lea till spanien så vi svarar på alla frågor typ om några dagar! Idag ska jag passa Smilla! Jag köpte en tomtedräkt till poffen (min hund)!!!! Den var billig! ( Hundkläder brukar vara dyrt)!!!! Den kostade 119 :- kr på djurknuten! Just nu sitter nea och dansar och sjunger med mun lampa i datarummet ochpussar på lampan och slår mej med den! :P POK M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0