Trött

Nu e jag super trött fast kl bara e 21.00 typ :o
Men ska typ sova om en o en halv timme!
Imorgon blir det ju stallet,på måndag oxå! På tisdag e det hemma o va med smilla sen på onsdag får vi jullov senast kl 11.15 ! :D efter avslutningen ska Fjunis o jag till stallet! Kan tänka att vi ska mocka o sopa sen får vi väll se vad vi hittar på ;)
Det va ett schema fram till onsdag sen så kommer ett schema för hela veckan:)
Nu ligger jag i sängen o mobil bloggar!
Jag tänker oxå på en sak jag gjorde innan idag! Men fan eller ditt namn är borta ur min värld bara lämna mig ifred prata inte med mig jag vill inte längre så sluta nu då :#
en sak till: sluta spamma på chatten Erik ;P
Okej nu blir det ett inlägg om ca 30-60 min igen! Puss / Lea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0