My som er 2012

Min sommar 2012
•hyra häst i en vecka minst
•ridläger 1 vecka
•böda kamping 1 vecka
•sola och bada
•grilla
•kanske skara ?
Det va det jag vet just nu men kommer säkert göra massa mera!

Det jag längtar mäst till:
Hyra häst med Fjunis o rida barbacka ner till vattnet o bada med hästarna!

Problem:vet inte vilken häst jag ska hyra?... Om ni har tips Tell me !
Asså om ni vet någon bra häst på ekebyhov!

Spännande: det som kommer bli mest spännande är väll böda kamping!
Har ju aldrig varit där o tänk om man e med i tv?! Woooow !..

Tråkigt:att börja skolan kommer väll att vara tråkigast! :(
Men allt annat hoppas jag blir kul :D

När jag vet mera om min sommar skriver jag vad mer!
Puss / Lea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0