Lunch o blandat

Hejsan!
Nu är jag hemma hos farmor i
Tyresö :) Vi har precis ätit lunch som va någon kyckling med pasta! Det va jätte gott tycker jag :D Innan det va vi först i gallerian,gick in på hollister men köpte inget.
Efter det gick jag o pappa in på Clas Olsson och köpte lampor. Då hittade jag en mini dvd som jag faktist köpte..
Jag köpte oxå gröna hörlurar! Ganska najs färg :) efter all shopping åkte vi till farmor! ;)
På väg upp till lägenheten träffade jag två hundar! Det va en schäfer o en rottis.
Schäfern hette Miffi och rottisen Moo!
Super söta <3
kram L


Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej, jag heter Alicia och måste berätta en sak för er.

Hästar är inga leksaker, utan DJUR! I stallet beter ni er som om det är era dockor när ni inte ens kan rida, och på bloggen beter ni er som proffs, som kan allt. Liksom varför köpa pullarträns och läder tvål när man inte ens har en skötarhäst. Ni kommer liksom inte få använda det på ridskolehästar, vet ni ens vad pullarträns ger för effekt? Dessutom har jag läst att Molly ska få en häst, måste bara säga att du borde tänka om.. Hästen kommer inte få det så bra hos någon som inte ens kan rykta klokt..

2011-12-27 @ 17:04:24
Postat av: Linnea

Hejsan Alicia!

Nu tycker jag o din kompis är riktigt taskiga..

Ni känner inte oss,ni vet inte hur bra/dåligt vi rider?

Varför kommentera om ni bara ska vara taskiga!

Tänk om ni va oss! Hur skulle det kännas då?

Vi skriker inte på lektiorerna elr springer rund i stallet!

Om vi vill vara i stallet o hjälpa till får vi göra det!

Jag har ALDRIG sagt att jag e proffs eller inte.

Men jag har risigt i 4 år o vet ändå rätt mkt,fast inte så mkt som ni påstår veta! Kan ni bara sluta kommentera våran blogg och bara klaga! Om ni ser oss i stallet så borde ni fan säga förlåt !

Det ni gör nu är inte okej... Låt oss bara vara!

Och Molly kan mkt om hästar! Ni vet ingenting om oss o hur vi hanterar djur!

Tro inte att ni är änglar för det e ni absolut inte!

2011-12-28 @ 17:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0