Hööks

Heejj!
Idag var jag o lea på hööks!
Jag köpte 1 par ridbyxor 1 par shortchaps o ett brunt pullaträns!
Det kostade 1212 kr!
Imorrn jag jag köpa ny ridhjälm oxå från hööks!
På torsdag ska lea o Angelica sova hos mejj! :D <333333
då ska vi till stallet! :D <3333333333
jag vet inte vrf lea inte har bloggat på länge!? ;(
Men vi ska blogga mera!
Just nu kollar jag på tv har inget att göra!
Idag så gick jag mamma o Ronny ut med Maja o då så kom Majas hu sko Pia springande när vi var i skogen!
Han hade rymt! ;( <333333
så vi fick typ gå runt o leta efter honom ett tag för han kom inte när vi ropade på honom!
Men sen så fick vi tag i honom! ;)

Nu ska jag skriva några saker jag fick i julklapp!
•presentkort på hööks 1000 kr
•presentkort på hollister 300 kr
•presentkort på häst&hundhuset 400 kr
•vilken ridhjälm jag ville
•5 linnen
•1 tjocktröja
•1000 kr
•Louis vuitton necesär(stavning)
•canada snow strumpor
•shepherd tofflor
•parfym
•2 läppglans
•puder
•morgonrock
•sängbord
•channelörhängen
•skidhjälm
•hårfön
•hårborste
•1 silver halsband med en diamantpärla
•1 par silver hörhänhen med 2 diamantpärlor!
•1 silver halsband där det står Molly!
Och lite mer! <333333333 ;)
Jag tror inte diamanterna e äkta...

På julafton så var det gäster hos oss!
•mormor
•låsasmorfar
•morbror
•morbror
•morbrors tjej
•Maja min hund
•Nova min morbrors hund
•Sussie min katt
•Tiger min katt!
Så vi var 8 människor om man räknar med mej mamma o ronny!

POK M <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu ska jag berätta vad jag stör mig på här på eran 'blogg'.

Snälla, skriv med stor bokstav i början av meningen. Det blir hundra gånger roligare att läsa då.

Sedan det här med hästarna, jag har ridit i 10 år, haft egna hästar och har stoooooor erfarenhet. Ni, är 2 nybörjare så sluta bete er som om ni är proffs. Ni hoppar runt i stallet, leker och stör på lektionerna- tro mig, jag vet för jag rider också på ekebyhov.



Och Linnea, tyvärr, du kommer aldrig få mackan som foderhäst. Foderhäst betyder att man själv har hand om en annans häst, vilket är omöjligt för ridskolehästar som jobbar hela dagarna.



Jag säger inte det här för att vara taskig, utan för att hjälpa er.



2011-12-26 @ 23:18:57
Postat av: Linnea

Okej vi ska skriva med stor bokstav! Tack för tipset.

Och sry jag trodde man kunde bli fodervärd som på rastaborg!

Jätte ledsen att jag trodde fel och att ja förlåt för allt :(

Ps:tack för att du sa till vad vi ska ändra på och så!

2011-12-27 @ 09:23:44
Postat av: Linnea

Jag glömmde en sak!

Vi springer inte runt i stallet o stör på lektiorerna !

Och vem är du? Du känner inte oss o jag har ridit i 4 år o då är man inte nybörjare?.. Jag vill inte att nån jag inte känner ska klaga på mig. Hur tror du det känns att komma till stallet nu då när någon är "arg" på en?

Snälla låt oss vara och kommentera för allt i världen inte våran rid ana och flamms i stallet. För det stämmer inte!

Förlåt om vi har stört dej men innan jag säger ngt mer vill jag veta vem du är!

2011-12-27 @ 09:47:21
Postat av: Sofia

Jag heter Sofia som sagt, och rider på lite olika dagar, eftersom jag känner Helena som äger ridskolan privat och kan rida lite när jag vill. Jag har sett er flera gånger när ni springer omkring i spiltorna, nästar skriker på andras lektioner och beter er som om hästarna är bebisar, det är hemskt. Stackars djur.

2011-12-27 @ 17:13:50
Postat av: Linnea

Låt oss vara!

Du o din kompis är hemska som skriver taskiga kommentarer på några främlingars blogg!

Vi hanterar inte hästar som bebisar! Ni måste ha tagit fel personer för såna är inte vi. Om ni inte kan tänka om lite så vet jag inte vad som händer. Asså jag menar inte att va taskig men eftersom du o den där Alicia är taskiga mot oss så räkna inte med att vi är shyssta mot er! Det ni gör är bara fel och jag o molly skriker inte på nån lektion! Vi brukar sitta o titta på nån lektion ibland men vi vet hur man hanterar hästar!

Ni är jätte konstiga som gör såhär mot några ni inte känner!

Bara en sak till , va det ni som dela ut hästar till oss?

2011-12-28 @ 18:00:06
Postat av: Sofia

Du, förlåt. Tror jag betet mig jäkligt dumt, men vet du varför?

Jag är rädd.

Jag tror att det är det vanligaste skälet. Rädd att du ska 'ta' mackan ifrån mig, han är också min favorit. Att jag ska bli lika mobbad i stallet som jag en gång var. När dom andra lösgjorde sadelgjorden för att jag skulle ramla av.

Förlåt.

2011-12-28 @ 23:42:28
Postat av: Linnea

Jag förstår dej!

Men jag lovar jag tar inte mackan ifrån dej.

Och förlåt att jag reagerade så taskigt :(

Jätte ledsen förlåt mig !

Stackars dej :( hoppas dom har slutat med det nu för när du skrev den där sista kommentaren så tycker jag att du verkar snäll!

Förlåt <3

2011-12-29 @ 08:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0