Hello!

Hejjjj!
Nu vet typ alla att jag ska byta klass men ja!
Idag hade vi mysdag i skolan så jag lea Angelica o Alice kollade på mamma Mia!
Den var väll ok...
Imorrn börjar vi 9 o slutar senast 11!
Det blir skönt!
När vi slutar ska jag o lea gå till centrum o äta lunch!
Efter det blir det stallet!
Då får jag träffa puffen! (Bolero) <3
vi ska typ hjälpa till lite o sånt!


Jag gör samma sak som lea o skriver om sommar!

• hyra häst minst 1 vecka! O bada med hästarna !
• åka till Åland elr Öland!
• åka till Böda camping!
• kanske ridläger!
• grilla mycket tror jag!
• SOLA!
• bada!
• vara med kompisar!

OCH MYCKET MER!

Roligast: hyra häst o rida barbacka ner till stranden o bada med hästarna!

Spännades: vet inte hur man säger men asså det som e mest spännande!
Det blir nog böda & hyra häst!

Tråkigast:
Att grilla! Och att börja skolan ofc!


POK M <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0