Godnatt :)

Godnatt alla sötnosar!
Jag ska inte sova än men kommer inte blogga mera idag så då bloggar jag nu :)
Imorn blir det skola sen direkt till stallet och hjälpa kusinen !
Men nu ligger jag i sängen o tittar på
www.hooks.se.
Hittar en massa söta saker ;)
Vill oxå hälsa till min älskling mackan som jag inte kunde borsta elr ngt idag
:( bebis tycker synd om dej som har blivit riden hela dagen D:
Men imorn kommer jag ofc hälsa på dej underbara varelse! Antagligen blir du min foder häst iaf efter som du e så otroligt snäll o söt <3
hoppas bara att ingen annan skit tar dej före! Då blir det nog gimzz elr roffe elr jasse! Tyvärr är alladin lite för liten så kan tyvärr inte bli på Allan :( men det finns ju så många andra bra hästar!
Just nu ligger min lilla smurfan brevid mig o snarkar^^ kommer aldrig kunna somna om hon fortsätter :)) älskar dej ändå smurfan <3
Men nu bloggar jag mera imorn + bilder kommer men har inte hunnit idag ;(
Kram / lea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0