DU E MIN STÖRSTA SKATT DU GÖR MITT HJÄRTA GLATT O NÄR VI KRAMAS DET JAG VILL ATT FÅ EN KRAM KRAM TILL <3

Älskar dej min bästa häst. ingen får ta dej, för du vet att vi kommer göra stora framgångar. om du e lite sur iblan spelar ingen roll. för det är ju alla. alla små knatte ryttare får dej o jag hjälper dom. dom är så osäkra men det blir snart bra. men snälla gumman,va snäll mot dom <3 ÄLSKAR DEJ VÄRLDENS UNDERBARASTE JASMIN <3 Älskar dej min bästa häst. ingen får ta dej, för du vet att vi kommer göra stora framgångar. om du e lite sur iblan spelar ingen roll. för det är ju alla. alla små knatte ryttare får dej o jag hjälper dom. dom är så osäkra men det blir snart bra. tur att du ALDRIG krånglar <3 ÄLSKAR DEJ VÄRLDENS BÄSTA MACKAN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0