dålig update :(

hejsan. sorry nu igen för dålig update men jag har varit i stallet nu igen o det fanns ingen tid o blogga för jag hjälpte en knatte i traven+skritten... sen efter ridlektionen hjälpte jag en tjej o tränsa o sadla av! :D Det va på Jasmin sen borstade vi och höll på med henne :P Gud va jag älskar puffi <3 och mackan oxå såklart ! nyss sparkade min lille bror (10) år sönder mitt ben o det gjorde skit ont :@ imorn i skolan är det mys dag :D undrar vad man ska ha på sej då?... iaf "uggs" och kanske tights ;) <3 mysdag=titta på film o ha sköna kläder :) nu sitter lilla syrran o tjatar om att jultomten finns...när ska hon inse att han inte finns?.. men aja hon får väll tro på det då.. bloggar kanske ngt mera ikväll! Kram / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0