Älskar agility <3

Hejsan alla glada :) Kom precis in från att ha kört agility med min duktiga vovve <3 D är ju typ 4 gången idag o hon är redan jätte duktig! Det där kanske lät liite konstigt att hon är duktig efter 4 gr, men hon körde inte agility hos sin förra ägare som bara höll på med utstälning^^ Men jag satsar fett på agility :D Alla ni som har hundar o typ inte gör ngt specielt med den borde köra agility! D är jätte kul för båda hund o människa + bra motion sopm vuxna jämt tjatar om ... :P En sak med mina inlägg är att jag borde lägga ut mera bilder på mig själv. Därför tänkte jag göra en bildbomb med bilder på mig.. ;) Kanske verkar konstigt o typ fett ego men asow. Jag är oxå vädigt ledsen för dålig updatering men jag har inte mått så bra + taskiga kommentarer gör det inte roligare att blogga.. Mera update kommer ikväll,men jag mobil bloggar då så jag orkar inte skriva så långt! Hoppas ni fortsätter följa våran blogg :)<3 Puss o kram / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0